بر روی این دامنه اینترنتی

سیستم مدیریت محتوا

پارس

سی ام اس

نصب شده است که نرم افزاری قوی جهت

طراحی سایت

می باشد.

طراحی وب

با استفاده از

پرتال

(

پورتال

) پارس منجر به

طراحی وب سایت

شما می شود.

طراحی وب سایت

کپی رایت

پورتال

پارس

 

 

  • خبرخوان
  • اگر مایلید آخرین مطالب پیرامون کاهش خطر بیماری قلبی را در سیستم خبرخوان خود داشته باشید , می توانید RSS زیر را استفاده نمایید .

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 

 

کاهش خطر بیماری قلبی


1
... com اصول پیشگیری از دیابت شامل: خوردن غذاهای سالم تر، افزایش فعالیت بدنی و کاهش دادن وزن اضافی می باشد ... بی شک می دانید که دیابت یکی از بیماری های شایع در جامعه ی امروزی می باشد و این در حالی است که می توان از ابتلا به دیابت نوع 2 (رایج ترین نوع دیابت) پیشگیری کرد ... به ویژه اگر شما در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به دیابت هستید (مثلا اگر دچار چاقی به ویژه چاقی شکمی هستید و یا سابقه خانوادگی ابتلا به دیابت در خانواده شما موجود است)، بسیار مهم است که پیشگیری از دیابت را در اولویت قرار دهید ... اصول پیشگیری از دیابت شامل: خوردن غذاهای سالم تر، افزایش فعالیت بدنی و کاهش دادن وزن اضافی می باشد و جالب است که بدانید هیچ وقت برای شروع اصلاح شیوه زندگی شما دیر نیست ... ورزش و فعالیت بدنی می تواند به شما در موارد زیر کمک نماید: * کاهش وزن * کاهش قند خونتان * افزایش حساسیت به انسولین، که به شما در حفظ قند خونتان در طیف نرمال کمک می کند ... فیبرها می توانند به شما در موارد زیر کمک کنند: * کاهش خطر دیابت از طریق بهبود کنترل قند خونتان * کاهش خطر بیماری قلبی در شما * کمک به کاهش وزن با تقویت احساس سیری در شما توصیه سوم: ارتقای مصرف غلات کامل هر چند فیبر موجود در غلات کامل را مفید می دانند اما هنوز به طور کامل روشن نشده است که چه عواملی علاوه بر محتوای فیبر غلات کامل در کاهش خطر دیابت و تثبیت سطوح قند خون موثرند ادامه ...
   منبع : تبیان     تاریخ : 29   شهریور   1390    شاخه : غذا و سلامتی
... پژوهشگران علوم پزشکی می گویند نتایج بررسی های جدید تایید می کند که خوردن شکلات به مقدار زیاد می تواند خطر سکته مغزی و بیماری شریانهای کرونری قلب را کاهش دهد ... به نقل از بی بی سی ، تحقیقاتی که روی داده های بدست آمده از 114 هزار و 9 بیمار انجام گرفته و نتایج آن در وب سایت نشریه پزشکی بریتانیا منتشر شده حاکیست که مصرف بالای شکلات، خطر این بیماری ها را کاهش می دهد ... اما پژوهشگران دانشگاه کمبریج انگلستان که این تحقیقات را انجام داده اند، در عین حال هشدار داده اند که مصرف بی رویه شکلات می تواند منجر به بیماری های دیگر شود ... پژوهشگران دانشگاه کمبریج برای انجام این تحقیقات خطر بیماری قلبی و سکته مغزی را در میان دو گروه از مردم سنجیدند ... نتایج این تحقیقات نشان داد که کسانی که شکلات زیاد مصرف می کردند خطر بیماری قلبی در میانشان 37 درصد کمتر از کسانی بود که شکلات کم می خوردند ... مصرف کنندگان شکلات زیاد همچنین 29 درصد کمتر در معرض خطر سکته مغزی قرار داشتند ... خطر افزایش وزن و دیابت نوع 2 دکتر اسکار فرانکو، یکی از این پژوهشگران گفت که کاهش فشار خون جزو خصوصیات شناخته شده شکلات است ... آنها می گویند ممکن است در آینده بتوان از شکلات برای جلوگیری از بیماری قلبی و سکته مغری استفاده کرد، اما تنها در صورتی که شکر و چربی شکلات کاهش داده شود ادامه ...
   منبع : پزشکان بدون مرز     تاریخ : 12   شهریور   1390    شاخه : چاشنی ها و دسرها
... دانشمندان ادعا کرده اند که بدبینی نسبت به برنامه غذایی به کاهش وزن کمک می کند ... پژوهشگران دریافته اند که ویژگی شخصیتی افراد روی کاهش وزن تاثیرگذار است ... این دانشمندان روی بیماران چاقی که تحت برنامه کاهش وزن بودند، مطالعه کردند و نوع شخصیت این افراد را مورد آزمایش قرار دادند ... این محققان دریافتند: داوطلبانی که نسبت به کاهش وزن با رژیم غذایی سالم و جدید خوشبین بودند، تا حدودی موفق به کم کردن وزن خود شدند و این باعث شد رژیم جدید خود را دنبال کنند اما از طرف دیگر آنهایی که بیش از حد به رژیم غذایی جدید خوشبین بودند و احساس مثبت بالا داشتند در ابتدا برای کاهش وزن دچار مشکل شدند ... نتایج یک تحقیق دیگر نشان داده است که خوش بینی کلی سبب افزایش طول عمر و کاهش خطر بیماری قلبی می شود ادامه ...
   منبع : سلامت نيوز     تاریخ : 8   مهر   1388    شاخه : غذا و سلامتی
... اگر این انسداد در عروق ظریف خونرسان قلب رخ دهد، باعث ایجاد بیماری ایسکمی قلبی و در نهایت سکته قلبی می گردد ... یکی از اجزای اصلی برنامه کاهش کلسترول خون، رژیم غذایی است ... به عقیده محققان، شما می توانید با کاهش مصرف چربی های بد و غذاهای حاوی نمک بالا و نوشابه های حاوی قند، در کاهش کلسترول خون تان موثر باشید ... همزمان با کاهش مصرف غذاهایی که اثرات نامطلوب بر روی میزان کلسترول خون شما دارند، مصرف غذاهای مفید به عنوان جایگزین، نقش کلیدی در کنترل میزان کلسترول خون خواهند داشت ... علاوه بر آن که طعم به مراتب بهتری از داروهای کاهش دهنده کلسترول خون داشته و عوارض احتمالی این داروها را به دنبال نخواهند داشت ... با مصرف پنج غذای کاهش دهنده کلسترول که در ذیل به آنها خواهیم پرداخت، می توانید به کاهش خطر بیماری قلبی خود کمک کنید:1- خوردن میوه و سبزیجات سبزیجات سرشار از ویتامین، املاح، رنگدانه های گیاهی و آنتی اکسیدان ها می باشند ... لذا در کنترل مهم ترین عامل خطر برای بیماری های قلبی، حمله قلبی و سکته مغزی، کمک می کنند ... این چربی ها به کاهش التهاب داخلی، کاهش میزان کلسترول، بالا بردن سطح ایمنی بدن و سلامت سیستم اعصاب مرکزی و مغز کمک شایانی می کنند ... در کنار برنامه غذایی صحیح با انجام ورزش منظم و تغییر شیوه های نادرست زندگی می توانید به طور شگفت آوری در کاهش کلسترول خون خود موثر باشید ادامه ...
   منبع : تبیان     تاریخ : 3   شهریور   1388    شاخه : غذا و سلامتی

کاهش خطر بیماری قلبی


1

Copyright©2011 Worldfood.ir, All rights reserved.
Desig by Irangate.